نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
یوونتوس ایکاردی را می خواهد ولی پول ندارد

یوونتوس ایکاردی را می خواهد ولی پول ندارد

مائورو ایکاردی هدف جدید یوونتوس است زیرا بیانکونری ها به دنبال تقویت خط حمله خود هستند و تصمیم دارند یک خرید جدید در همین ژانویه انجام دهند.

 

کاپیتان سابق اینترمیلان یکی از بازیکنانی است که گل های زیادی در سری آ به ثمر رسانده و می تواند گزینه ی خوبی برای تقوی خط حمله ی یووه باشد.

 

او در حال حاضر برای پاری سن ژرمن فرانسه بازی می کند و برای حضور در خط حمله پاریسی ها باید با ستارگان بزرگی رقابت کند و کار سختی دارد.

 

در روزهای اخیر، گزارش های متعددی را در مورد بازگشت او به ایتالیا و یوونتوس مشاهده شده و گفته می شود مذاکرات ابتدایی اغاز شده است.

 

بیانکونری تنها باشگاهی نیست که به دنبال اضافه کردن او به تیم خود هستند، گزارش ها حاکی از آن است که میلان نیز به این بازیکن علاقه مند است.

 

اکیپ در این رابطه مدعی شد که اکنون پاریسی ها آماده هستند تا با فروش او پول خوبی به دست بیاورند، اما یووه ممکن است برای برآورده کردن قیمت درخواستی انها مشکل داشته باشد.

 

پاریسی ها 50 میلیون یورو برای فروش او می خواهند و بیانکونری ها به سادگی آنقدر پول نقد برای جذب او ندارند و به دنبال کاهش قیمت یا خرید قرضی هستند.

 

یوونتوسی ها بر این باور هستند که 50 میلیون یورو برای بازیکنی که به زودی 29 ساله می شود بسیار زیاد است و به جای پرداخت این مبلغ برای او، می توانند با مقداری پول بیشتر، برای جذب دوسان ولاهوویچ اقدام کنند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: